Associació | Saluda del President

Saluda del President

La Associació de Sant Jordi és l'Entitat que té com objetius primordials el foment del culte i la devoció a Sant Jordi, l'organització de la Festa de Moros i Cristians i la realització d'activitats culturals que puguen enriquir el patrimoni de la ciutat d'Alcoi.

Dintre d'aquestes activitats, la Institució, d'acord amb els temps, té també aquesta pàgina web, que vol ser un aparador de la complexa tasca de l'Associació. Des dels Estatus que regeixen fins els actes culturals que organitza. És un ampli ventall que demostra que l'Associació de Sant Jordi és quelcom més que una simple entitat organitzadora de la Festa; és una Institució d'un gran pes específic que evoluciona, sense perdre de vista les tradicions que ha heretat.

Aquest suport informàtic permet conèixer amb gran profunditat tota la labor de l'Entitat, al temps que serveix també per mantenir informat al soci, siga o no fester, tenint en compte que les possibilitats que atorguen les noves tecnologies han d'aconseguir que la Nostra Festa, en la devoció al Patró, faça honor al seu títol d'Interés Turistic Internacional i cada vegada siga més coneguda arreu del món.

Carlos Aracil Monllor
President de la Associació de Sant Jordi