Associats

Persones associades

Totes aquelles persones, amb plena capacitat d’obrar, que pertanguen a l’Associació de Sant Jordi per al compliment dels seus fins, tenen la qualitat d’associats. Les persones jurídiques o entitats no podran tenir la qualitat d’associat. Els familiars o persones pròximes podran continuar abonant la quota corresponent als difunts, en concepte de donatiu, que es relacionarà en el registre corresponent de socis històrics. Per a ingressar en l’Associació es requerirà ser presentat per un associat i ser admés per la Junta Directiva.

Drets dels associats.

QUÈ ÉS SER ASSOCIAT DE L’ASSOCIACIÓ DE SANT JORDI?
Ser associat de l’Associació de Sant Jordi és pertànyer a una de les institucions més antiga d’Alcoi, amb un nombre d’associats que supera les 10.000 persones, la qual s’encarrega de vetlar per les tradicions en el món de la Festa de Moros i Cristians de la nostra ciutat. Té com a primera finalitat: “Fomentar i mantenir el culte a Sant Jordi”. De l’Associació de Sant Jordi depenen com a unitats independents totes les filaes d’Alcoi.

Concòrdies

Des d’aquesta secció podrà consultar les concòrdies (informació anual que anuncia la celebració de les Festes de Moros i Cristians y els seus actes oficials respectius, organitzats per dates) que s’han publicat al llarg dels anys.

Llegiu-ne més...

Boletines "Per Alcoi i per Sant Jordi"

La publicació dels butlletins Per Alcoi i per Sant Jordi va ser una iniciativa del Cos de Majorals, que va sorgir per a establir un mitjà de comunicació entre els associats de l’Associació de Sant Jordi i la mateixa Institució, on es dóna informació dels actes culturals més destacats, els horaris de les celebracions religioses i els aspectes més importants i significatius de Sant Jordi, hagiografia, iconografia, etc.

Memòria d'activitats

Les memòries d'activitats és el resum de totes les actuacions religioses, festives i culturals que realitza i organitza l'Associació de Sant Jordi durant tot l'any en compliment dels fins i és una satisfacció donar-les a conéixer a tots els seus Associats.