Associats | Bolletíns "Per Alcoi i per Sant Jordi"

Boletines "Per Alcoi i per Sant Jordi"

La publicació dels butlletins Per Alcoi i per Sant Jordi va ser una iniciativa del Cos de Majorals, que va sorgir per a establir un mitjà de comunicació entre els associats de l’Associació de Sant Jordi i la mateixa Institució, on es dóna informació dels actes culturals més destacats, els horaris de les celebracions religioses i els aspectes més importants i significatius de Sant Jordi, hagiografia, iconografia, etc.

Des de la seua primera publicació, apareguda l’any 2002, li donem l’oportunitat de consultar-los a través d’aquest web. Per a això, hem elaborat una llista de tots els butlletins ordenats decreixentment segons les dates d’aparició.

A continuació, li oferim la llista dels butlletins que poden ser consultats: