Formularis de sol·licitud

Formularis de solicitud

Des d’aquest apartat, volem facilitar-li l’obtenció dels distints formularis de sol·licitud que vosté pot realitzar a l’Associació de Sant Jordi.

Per a això, tan sols ha d’omplir qualsevol dels formularis indicats més avall i presentar-los a la Secretaria de l’Associació de Sant Jordi, la direcció de la qual és la següent:
Associació de Sant Jordi
Sant Miquel, 60-62
03801 ALCOI

Llista de formularis:

Si desitja realitzar qualsevol consulta o aclariment, pot entrar en contacte amb nosaltres telefonant al +34 96 554 05 80; per fax al +34 96 554 10 55; o bé per mitjà d’un correu electrònic adreçat a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Moltes gràcies per la seua sol·licitud.