Museu (MAF)

El Museu Alcoià de la Festa (MAF)

El renovat Museu Alcoià de la Festa representa l’aportació més avantguardista de l’Associació de Sant Jordi per a mantenir vives les tradicions i les essències de la Festa de Moros i Cristians; i per a això utilitza les tecnologies més avançades. Un passeig didàctic i entretingut per la memòria i la història d’un poble.

Llegiu-ne més...

L´edifici del MAF

L’edifici del carrer Sant Miquel núm. 60, annex a la seu de l’Associació de Sant Jordi, que ocupa actualment el Museu Alcoià de la Festa (MAF), va ser adquirit per l’entitat l’any 1973 en vista de la necessitat imperiosa d’espai. La seua estructura i característiques eren molt semblants a les del mateix Casal, si bé els materials emprats en la seua construcció presentaven una qualitat inferior. Ocupa un solar de 306 m2 i disposa de soterrani, entresòl, planta principal i un altre pis superior davall de la teulada. Des de la seua adquisició fins a l’any 1976 l’edifici va ser sotmés a una profunda remodelació que va permetre consolidar els forjats i les baixants, perquè el seu estat era quasi de ruïna. L’any 1992 es va utilitzar la seua planta superior com a espai d’expansió expositiva del vell museu de la festa.

Llegiu-ne més...

Horaris y preus

Horaris

• De dimarts a dissabte: de 10 a 14 hores i de 16 a 19 hores.
  • Diumenges i festius: d’11 a 14 hores.
  • Dilluns: tancat.
Tarifes
  • Entrada normal: 3 €.
  • Entrada reduïda: grups (+15 persones), associats de l’Associació de Sant Jordi, jubilats i xiquets a partir de 5 anys, estudiants i carnet jove: 1,50 €.

Contacte

Horari Agost
  •     Dimarts a Dissabte: Matins de 10 a 14 hores.
  •     Diumenges i festius: Matins d'11 a 14 hores.
  •     Del 12 al 22: TANCAT

Horari de Nadal

• Dies 22, 25 i 26 de Desembre; 1, 5 i 6 de Gener: TANCAT
  • Dies 24 i 31 de Desembrer: OBERT d´11:00 a 14:00 hores.
  • Resta de dies, horari habitual.